Kiss the rain...click here before you start read.....

Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Red Wine...


Νιώθω ότι θέλω να γράψω...
Για αυτό ξανά μπήκα σήμερα στο blog μου...
Αλλά δεν ξέρω τι...

Δεν ξέρω τι είναι αυτό που με κρατάει πίσω...
Που με κάνει να σκέφτομαι ,πρώτου γράψω το "σωστό"..
Πρώτου γράψω το "αληθινό"...

Ξέρω ότι είμαι κουραστικός τύπος...
Ξέρω ότι φαίνομαι αρκετά...Ψεύτικος

Αλλά ρε γαμώτο...Όταν τρέμουν τα πόδια σου...
Όταν σε πιάνει ψυχοπλάκωμα...
Όταν η διάθεση σου είναι στα πατώματα...

Πόσο ψεύτικος μπορεί να είσαι;;
Κι ας είμαι...ας πούμε ότι είμαι...
Κορόιδευω και τον εαυτό μου..
τόσα πολλά ψυχολογικά έχω πλέον;;;
που προσπαθώ να ξεγελάσω εμένα;;

Αν κάποιος μου έλεγε αυτά που νιώθω εγώ...
θα τον έλεγα ψεύτικο...επιδιξία..ποζέρι..
Δεν ξέρω πως να το ονομάσω...

Πάντως το ζήτημα είναι ότι η εμπιστοσύνη έχει χαθεί μετάξι ανθρώπου...
Λες τόσο εύκολα σε μισώ,τόσο εύκολα χαλάρωσε,τόσο εύκολα νευριάζεις,τόσο εύκολα αγχώνεσε,τόσο εύκολα λες σε αγαπώ..
Που όταν το νιώθεις πραγματικά...νιώθεις ότι δεν σε πιστεύει κανείς....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου