Kiss the rain...click here before you start read.....

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

"Φτου ξε'λευθερία " - "ύπνωση"


                                    
"Κάθε μέρα έψαχνα...έψαχνα να βρω ένα υπόγειο σπίτι...κάπου στο άγνωστο..κοντά σε ένα πάρκο...ξέρεις...είχα και εγώ ένα σκύλο...και όταν πλέον ήταν μάταιο να ψάχνω το σπίτι...έχασα και το πάρκο και τον σκύλο...Δεν με νοιάζει που δεν βρήκα αυτό το σπίτι...με νοιάζει και σκέφτομαι μόνο εκείνες τις στιγμές που πέρασα ψάχνοντας ,με την υπέροχη και γλυκιά μου "ύπνωση"...αυτή θέλω...και αυτή θέλω να μου φέρεται πίσω...κανένα σπίτι ,κανένα πάρκο...μόνο αυτή...να είσαι περήφανος για αυτό που έχεις και να προχωράς...αυτό έμαθα από όλη την ιστορία...
Γυρνώντας σπίτι,χαμογέλασα...και είπα τουλάχιστον έχω εσένα "ύπνωση"....
....Και τι δεν θα έδινα για να ξανά ψάξω...όχι για το υπόγειο...αλλά για την όλη φάση ρε γαμώτο..."

Η απάντηση μου σε αυτό το άρθρο : http://www.iwaslocked.blogspot.gr/2013/02/blog-post_12.html
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου