Kiss the rain...click here before you start read.....

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

"Ξέρεις κάτι;;;θα........"


"Ξέρεις κάτι;; Δεν με νοιάζει.....
Ξέρεις κάτι;; ένα πράγμα θα με πειράξει...
ξέρεις κάτι;; μόνο αν μου πεις πως δεν μ'αγαπάς....
μόνο αν μου πεις πως δεν σε κάνει να δακρύζεις....
μόνο αν μου πεις πως δεν είσαι αυτό που γνώρισα...
μόνο αν μου πεις ότι με κορόιδεψες...
μόνο αν με απατήσεις....
μόνο αν με μαχαιρώσεις...
μόνο αν με παρατήσεις....
μόνο αν γελάσεις ειρωνικά μαζί μου...
μόνο αν μου πεις ότι με μισείς...
μόνο αν μου πεις ότι τα εννοείς όλα αυτά...
μόνο αν......μπορέσω να πάψω να σε αγαπώ,θα.....
τρία χρόνια έφυγαν...έχασα τρία χρόνια....γιατί και πως;
δεν τα άξιζα αυτά τα τρία χρόνια;;; ξέρεις κάτι;; αν μου τα δώσεις πίσω,θα.....
πέντε μήνες....ήρθαν...πλέον δεν φεύγουν...πλέον μόνο έρχονται...
κι όλα αυτά επειδή εσύ έφυγες...αλλά εγώ δεν μιλάω για εσένα...απλά μου αρέσει να είμαι δειλός..."

Το έγραψα πριν μια ώρα...
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου