Kiss the rain...click here before you start read.....

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

"Προσοχή : "


"Πιάσε μου το χέρι...πέφτω στο κενό..
Πιάσε με,νιώσε με...μόνο για μια στιγμή...
Πιάσε με,γιατί σαν μικρό παιδί φοβάμαι το ύψος...
θέλω να νιώσω ότι είσαι πίσω μου...
θέλω να νιώσω το άγγιγμα σου να μου πιάνει το χέρι...
Σήμερα συνέβη κάτι τρομερό...είδα ένα τρομακτικό όνειρο...Κάποιος παραίτησε ένα μωρό...ένα μωρό στην άκρη του δρόμου...το μωρό δεν είχε αναπνοή...δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι..μα ξαφνικά πετάγομαι από το κρεβάτι...ιδρωμένος...τα χέρια μου έτρεμαν ,ακόμα το θυμάμαι!Τα πόδια μου είχαν κοπεί...ήμουν δακρυσμένος...ένιωθα έναν πόνο στην καρδιά.....Έτρεξα και έτρεξα να σε βρω,αλλά δεν ήσουν πουθενά....Βγήκα στους δρόμους έτρεξα ,φώναξα,με έδειχναν όλοι με το δάχτυλο...ο τρελός! ο τρελός!...δεν με ένοιαζε...έπρεπε απλά να σε βρω...ξαφνικά βρήκα μπροστά μου το όνειρο...είδα μπροστά μου αυτό το δρόμο...έτρεξα να δω....ένιωθα ότι κάτι είχε συμβεί.....κοιτάζω εκεί στην γωνία................ήταν ένα νεκρό κουτάβι......από τότε χρειάζομαι μόνο το χέρι σου...."

Το είχα γράψει το 2007 ....ευχαριστώ για τον χρόνο σας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου