Kiss the rain...click here before you start read.....

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

-Η ταινία μου-


                                 
Στο προηγούμενο άρθρο μιλούσα για τις στιγμές...
Αναφέρομε και στις στιγμές που κάνουν την ζωή σου μια ταινία,
αλλά θα ήθελα να το αναλύσω λίγο όλο αυτό...

Πολλοί ντρέπεστε..ντρέπεστε να πείτε ότι θέλετε να ζείτε σαν πρωταγωνιστές,επειδή ,προφανώς μεγαλώσατε ,και αυτά είναι για παιδιά,και εσύ έχεις βγάλει μούσια ,ή αν είσαι κοπέλα βυζιά,και υπάρχουν σημαντικότερα πράγματα από το να σκέφτεσαι όπως όταν ήσουν 10 , έτσι ;;;

Αν έχεις τέτοια άποψη ,γενικά μην μπεις στον κόπο να διαβάσεις αυτό το άρθρο.
Έχω αρκετά επιθετικό ύφος,αλλά μου την δίνει στα νεύρα η σοβαροφάνεια και η δήθεν ωριμότητα.

Και περνάω στο θέμα....
Μια ταινία μπορεί να σε κάνει και αυτή με την σειρά της ,να δεις τα πράγματα αλλιώς..
Να σε κάνει να ερωτευτείς ,να κλάψεις ,να χαρείς,κτλ...
Εμένα προσωπικά μια ταινία ,με έκανε να ανακαλύψω με ποιά είμαι ερωτευμένος :P

Ξέρω ,ξέρω...έχω βαλθεί να σας κουφάνω, και με έχετε πάρει για παλαβό...
Δεν με ενδιαφέρει,μιας και ούτε την ταυτότητα μου επρόκειτο να σας αποκαλύψω,ούτε σας πέφτει λόγος!!

Όπως μια παιδική ταινία διαμορφώνει τα παιδικά σου χρόνια...
Έτσι και μια ταινία διαμορφώνει την εφηβεία σου...
Και κατά συνέπια ,όλη σου την ζωή...

Τα παιδικά μου χρόνια τα διαμόρφωσαν ταινίες όπως το lion king , ο Kουασιμόδος και γενικά η ζωή μου μέχρι τα 10 (και όχι μόνο ) είναι μια disney !


Στην συνέχεια μπαίνω στην εφηβεία...
θέση παίρνουν οι ταινίες όπως το "Garage day " ,"brick " ,"school of rock ",και πολλές άλλες που με είχαν κάνει να πειραματίζομαι (όπως είναι λογικό στην εφηβεία)...-φυσικά και δεν έφτασα στα άκρα,μιας και ταινίες όπως το brick τρομάζουν λίγο :P -

Τώρα;; επιστημονικά βρίσκομαι ακόμα στην εφηβεία...αλλά νιώθω ότι κάτι μεγάλωσε μέσα μου! ναι οι ταινίες ακόμα με επηρεάζουν ,αλλά και ταινίες με καψούρα,δράση,όνειρα,κωμωδίες...γενικά είδη και όχι κάτι συγκεκριμένο όπως ήταν παλιά...

Στα 15 σου σκέφτεσαι να κανείς κάτι ακραίο...να δοκιμάζεις ακραία,από αντίδραση,από περιέργεια και από χίλια δύο πράγματα!Αργότερα που σκέφτεσαι και τα όνειρα (γύρω στα 18 ) ,αυτομάτως σκέφτεσαι και το μέλλον!


Παρόλαυτα κάτι δεν αλλάζει όταν βλέπεις μια ταινία ,ότι ηλικία κι αν είσαι...
ΠΆΝΤΑ σκέφτεσαι σαν πρωταγωνιστής...
Και στην ζωή σου έτσι να είσαι...
Απλά πρέπει να προσέξεις δύο πράγματα...
1 Να μην σου βγει σε εγωισμό...γιατί στις ταινίες πάντα ο εγωιστής πληγώνεται :P
2 Σε καμία ταινία,το όμορφο τέλος ,δεν ήρθε ούτε άμεσος ,ούτε χωρίς να αγωνιστής!
Οπότε μην περιμένετε ,για να είναι η ζωή σας μια ταινία ,αυτομάτως να είναι όλα ρόδινα!
Γιατί να θυμάστε ,στην ταινία που μόλις είδατε,έγιναν τόσα και τόσα μέχρι να υπάρξει καταξίωση!!

Αν έχεις όνειρα ,η ζωή σου γίνεται ταινία :)
Με σεβασμό!!

Η φράση της ημέρας :
<<Το να μαθαίνεις,δεν είναι γενικά εύκολο και ακόμη πιο δύσκολο, είναι να εφαρμόζεις αυτό που έχεις μάθει>>


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου