Kiss the rain...click here before you start read.....

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Πατάει την ίδια γη με σένα...


                 
Πατάει την ίδια γη...νιώθεις μίσος για το ανθρώπινο είδος...
Πατάει την ίδια γη...νιώθεις υπερήφανος...

Όταν βλέπω όλα αυτά τα ρεμάλια...
Όταν βλέπω ανθρώπους να καταστρέφουν ζωές...
Άλλων ανθρώπων,ζώων...κτλ κτλ...
Όταν βλέπω ανθρώπους να καταστρέφουν τόσο εγωιστικά το περιβάλλον...το περιβάλλον που ανήκει σε τόσες ζωές...μια φράση μου έρχεται..."Άντε γαμήσου άνθρωπε"
Ναι τότε όντως είμαι μισάνθρωπος! και είμαι υπερήφανος!

Υπερήφανος όμως είμαι όταν γνωρίζω και άτομα ,που μόνο καλό προσφέρουν! η πικρή αλήθεια είναι όμως ότι γνώρισα λίγα...ελάχιστα...βασικά ίσως μόνο ένα...! αλλά αυτό μου δίνει ελπίδες ότι θα συναντήσω και δεύτερο...

Έχω κάποιους στόχους για αυτόν τον κόσμο!
Πρώτος είναι αυτός που ανέφερα...να γνωρίσω δεύτερο ανθρώπινο-άνθρωπο!:P
Δεύτερος είναι να μαζευτούν περίπου 745 δις κουνούπια και να μας αφανίσουν...τόσα έχουμε σκοτώσει!
Τρίτος είναι να μην απεβιώσουμε από αυτό! να ζήσουμε εξαντλημένοι...χωρίς ρούχα και στα τέσσερα πόδια...και να μας δένουν σκύλοι! Να μας ρίχνουν φόλα και να ψωφάμε...
Τέταρτος , να αρχίσουν οι φώκιες να μας κοπανάνε στο έδαφος και να περνούν το δέρμα μας για γούνες!! (μαζί τους οι τίγρης,τα λιοντάρια , οι αλεπούδες κτλ!!)
και Πέμπτος και τελευταίος...να ξυπνήσουν τα δέντρα και να μας κάψουν τα σπίτια...

Αυτός είναι όμορφος κόσμος...Ο ΟΜΟΡΦΌΤΕΡΟΣ ΚΌΣΜΟΣ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου